Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 1 Oktober 2009

Sape lukis


Percaye tak gambar ni aku lukis? Ni Facebook lukis la..kalau aku lukis jadi lain. aku pernah lukis gambar aku. ni gambarnya..

Ingat lagi, dulu aku suka meniru lukisan kat komik. Aku ikut samapai lah aku rasa macam dah sama. tapi aku susah nak imagine untuk melukis. Rasanya aku takde bakat melukis. Kalau ada bakat, dah comfirm aku jadi pelukis.

Agak lawak juga mase SPM aku ada ambil subjek lukisan, mana aku pernah belajar. main ambil je masa exam tu. Haha..tau2 aku dapat 5c. Kalau aku belaja subjek tu comfirm dapat A.

Mungkin..seni aku pada suara kot..haha
Share:

2 comments:

Nazura Iqa berkata...

No Way! Kalau dengan seni kat suara,memang SAH dapat 5f!!!!!

Tapi, Najid lagi teruk!

vidadarisakura berkata...

sampai sekarang aku cuma pandai lukis ruma jak.itupun main garis2 jak.heee