Star baru Red Devil!!

Siapa mamat ni ? Camana Alex tua boleh bawa masuk Man Utd. Konfius betul aku masa budak ni di press confrencekan.

Tapi segalanya berubah tanggapan aku terhadap budak botak yang bernama Gabriel Obertan bila member office aku tunjuk video die main bersama pasukn Bodoeux .

Peh..memang aku tabik kat Sir Alex la kalu player ni mampu buat apa yang dia buat dalam clip video yang aku tengok tu. Aku rasa mamat ni bakal menjadi star kat EPL.

Satu lagi nama yang akan naikkan nama Man Utd. Bakal star Man utd yang setaraf dengan David beckham dan Cristiano ronaldo.

Gabriel Obertan ni baru berusia 20 tahun. Sama macam Ronaldo time Alex bawa dia masuk Man Utd. mamat ni plak dah mewakili France U-21 untuk World Cup. Tapi sayangnya sekarang ni dia mengalami injury yang agak lama.

Aku tak taula lepas dia ok, game dia ok ke tak. Tapi harap-harap oklah. Man Utd pun game die asyik buat aku sakit jantung je bile tengok. Sejak ketiadaan Ronaldo memang nampak sangat Man Utd kurang menyerlah.



Korang cuba tengok skill Gabriel Obertan ni main bola. Memang best. Cara dia drible sebiji macam Ronaldinho. Yang aku pelik Alex tua ni sentiasa dapat cario peganti star die. Cuba bayangkan berapa dia jual Ronaldo dulu. Lepas tu dia bawa Gabriel Obertan ni masuk pula berapa harga die.

Memang brilliant... Tapi risau juga Obertan ni bakal jadi macam Macheda. Mula-mula je gempak. lepas tu macamhawauu...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong

Ada apa sama KEBAL