Manchester United vs. CSKA Moskva 3-3

Lebur seperti melebur arang untuk barbeque. Bersantai di tepi rumah sambil membakar ayam bagaikan berada di tepi pantai cinta berahi.

Inilah cebisan gamabr mase training dengan team lama aku. Mase ni anderson terkentut.

Nasib Nani sedar awal. Dah la kat sane sejuk .Habis bau pekung melekat kat baju.

Anderson ni pun satu, nak melepas tu agak-agak la. Bebudak Man Utd ni call aku semalam," malam ni ko main tak kat Milan?"

"Bisul aku tak hilang lagi la. Maybe tak main kot." jawab ku pada Macheda malam tadi. Semalam aku tengok Macheda main boleh tahan juga. Dah matang dah mamat tu.



Sambil buka channel ESPN, aku layan higthligh Champion League malam tadi. Tengok pasukan lama aku main dengan team yang boleh taham kuatnya. Cis Schole tua ni larat lagi nak score.

Tapi apahal Van de Saar ni dah takleh tangkap bola. 1st goal dia lepas tu bola senang je..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong