Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 14 Disember 2009

Laknatullah


Kalau jumpa orang ni apa nak buat dengan dia. Rasa macam nak bakar je badan dia. Berani sungguh si laknat nie mempermainkan agama islam tanpa rasa bersalah.Semakin hari keterbukaan penghinaan makin melampau batasan.

Semakin menonjol-nonjol semangat mereka yang aku panggil bangsat. Memang marah. Inilah syaitan yang bertopengkan manusia.

Mari kutuk dan menyumpah si bangsat ni.Si kafir ni memang nak berperang dengan umat islam. Nampak sangat.

Oi laknat! jangan kau ingat umat islam ini lemah dan cuma mampu berdiam sahaja. Tunggu dan lihat jihad kami mengajar kamu!

Aku benci tengok gambar ini. Tapi aku kena sebarkan juga, pasal nak bagi tau yang dorang ni dah melampau!
Share:

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Relax dulu, Jgn marah.. Mana tahu itu bukan tatu betul... Jgn cepat buruk sangka... Dia cuma nak protect diri sendiri drpd gangguan SYAITAN!!! @

Mr feckry berkata...

kita tidak boleh berlembut dengan tindakan menghina islam. Ini adalah fitnah iblis.Jangan kita terpedaya.