Sukan sea bukan cerita sebenar


Tengah lepak dengan zamrie, cerita pasal sukan sea. Memang pagi ni semua orang cerita pasal Malaysia menganyang Loas 3-1 seganyang-ganyangnya dan lagi menganyangkan.

Mungkin ada orang tak apreiate atas kemenangan semalam. Macam si Zamri ni," aku tak kenal langsung siapa players malaysia yang main semalam. Asek focus kat EPL. Kalau sebaut nama players yang main kat EPL lebih dari 1000 orang aku kenal."

Itulah kenyataan melayu mudah lupa dengan pasukan bola Sepak Malaysia.

Tak tolak fakta tu, sebab players Malaysia selalu tukar-tukar. Asal ada game je, nama player lain-lain. Berbaloi betul semalam aku baring dengan bebudak rumah sambil maki-maki players Loas pastu team Malaysia pula menang.

Tengoh syok aku sembang dengan Zamrie@ Preditor X tetiba terdengar macam ada orang kena maki. Salah seorang staff aku di maki oleh pelawat dari kementerian tuuutttt..

Staff aku ni pompuan boleh la dia maki. Kalau dia maki aku, dah lama dah kena tendangan tanpa bayang.

Apa la, datang tempat kepala lu hangin. Rilak la bro..cuba istigfar sikit..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya