Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 1 Mac 2010

Cancer


Tak ingat bila..tapi gua(aku dah m acam terbiasa pakai kata ganti nama ni) pernah tanya kat anak aji semail," sakit ke ko pergi treatment kat alferd tu?"

Anak aji semail pun cakap," tak nak cakap sebenarnya, tapi dah ditanya terpaksalah jawab. Sakit sampai tak terkata."

Gua terkedu. Budak ni buat gua diam seketika.

Anak aji semail pergi alferd tak bagi tau gua. Gua bukan apa, cuma nak pesan kat dier belikan aku baju sejuk kat sana. Dengar cerita baju sejuk kat sana best. Belum pakai dah tak sejuk. Tu yang gua mengidam tu.

Risau pula gua dengan anak aji semail ni. Takut pula kalau apa-apa jadi dengan dia. Korang mesti tetanya-tanya dia sakit ape.

Sakit yang bahaya. Serius bahaya.

Aku doakan anak aji semail ni balik dan sembuh. Satu pesanan untuk dia, udara kat Malaysia ni walaupun tak sejuk tapi sedap di hirup. Jadi gua tunggu lu balik dan gua doa lu selamat dalam pembedahan kali ni.

Gua tau lu orang kuat..kan lu ni degil..

Nanti kalau dah balik sini, aku ingat nak bawa dia pergi urut..

-: gua baru pas layan cerita princess diary:-
Share:

11 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

huhuhu. semoga die cepat sembuhhhhhhhhh.

citer pwincess tu beshhh ke ?

s y i e r a berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
s y i e r a berkata...

insyaALLAH sehat (:

embun d tengah malam berkata...

tu la..aku pun nk tanya,.,.

best ker citer tu?

aku rasa aku penah tgk la..

ingat2 lupa

Mr feckry berkata...

miss lolly: citer tu best

Mr feckry berkata...

syiera..tolong doakan

Mr feckry berkata...

embun: citer ni selalu kuar kat astro

Tanpa Nama berkata...

xfaham

Mr feckry berkata...

ko tak faham sudah

Nazatul shima berkata...

harap die cepat sembuh jgk..amin..udara malaysia skarang panas..bahaya..

Mr feckry berkata...

Shima..tadi ujan..