Menulis Bukan Kerna Nama

Ahad, 20 Jun 2010

Bola Padang Sukan Treasury 2010


Hari ni gua menyarung jersey pasukan bola sepak jabatan akauntan negara. Gua sendiri tak sangka gua masi boleh main bola lagi. Gua ingat gua dah kena gantung boot dah lepas gua injured kat lutut.

Temasya sukan Perbendaharaan Kementerian Kewangan. Itulah nama game yang gua main tadi. Serius syok. Team gua tak kalah langsung. Kitorang main 4 kali. Menang sekali, yang lain semua seri. Memang team mat Seri la. Dah macam team England pula.

Minggu depan gua ada game tarik tali. Sukan lagi. Kadang-kadang gua rasa macam dah bosan dah. Rasa penat pun ada. Berat gua pun dah makin turun. Walau pun gua dah tak diet, tapi turun juga. Masa bulan 3 berat gua 110 kg. Tapi sekarang 90 kg. Bayangkanlah. 90 kg tu memang masih berat lagi. Tapi sangat idil untuk seorang ahli bina badan.

Fuh!penat tak hilang lagi ni. Muka gua pun dah bertambah gelap. Gua nak pi cari fair and lovely la kejap..
Share:

18 comments:

::cdot the dot:: berkata...

90kg???? adooyyyaiii..klu kwna hempap ni, terus check in ICU..

HonEyBuNNy berkata...

he2..mcm2 la...fair n lovely..kerana dirimu begitu berharga..ngeh3..

Sesumpah berkata...

award utk uncle fek


:)

Mr feckry berkata...

watpe gua nak hempap lu

Mr feckry berkata...

honey:gua pakai sabun susu kambing

Mr feckry berkata...

sesumpah:apasal uncle?

embun d tengah malam berkata...

taiko dah ader,,,ajak dia men futsal

alinac lover berkata...

fair n lovely ek...oke gak tuh~

Mr feckry berkata...

ALINAC:ok kan

HonEyBuNNy berkata...

ewahhh...bagus2 sabun susu kmbg..;-)

Hazzy Ishak berkata...

separuh dari berat aku tuh.hakhak

Mak Su berkata...

hik hk hik....eloklah tu, nanti ada lah orang panggil amik award kat atas pentas

Frodo Baggins berkata...

hahahahha
harus smngat kesukanan yg jitu!
kehkehkeh ...


>>__<<


pakai tepung gomak arr bagosss

Mr feckry berkata...

hazzy:separuh berat hang?

Mr feckry berkata...

maksu:setakat ni bola, cuma dapat no 3 je

Mr feckry berkata...

frodo:semangat beb

enyheartsdiamond berkata...

ceq tak main bola padang.. ceq main bola jaring! jgn konpius dah naaa :))

annfrendly berkata...

10kg ilang. banyak tu...
macamne blay ilang byk kg camtu...?
nak kate tak gembira.. bukan main happy lagi... betul2.. 90kg kira biasa tu bagi org bina badan.. kalau orang WWF tu berat dorang 120.. nampak dalam tv kecik aje.. berat otot & tulang yg berat sebenarnya.