Menulis Bukan Kerna Nama

Sabtu, 19 Jun 2010

spek gua hilang


Lepas gua tengok gambar ni baru gua tau mana perginya spek gua, ceh budak ni pakai rupanya. Kalau luorang perasan , gua dah tukar gambar profile gua. Sebelum lu orang salah paham, ni gambau anak kakak sulung gua yang 2nd.

Bukan gambar gua masa kecik-kecik tau. Masa gua kecik-kecik lagi hensom.

Pandai pula budak ni posing dengan spek gua. Sengaja gua guna muka budak ni jadi gambau profile. Bukan bermakna gua nak berlagak muda, cuma gua nak bagi budak ni punya muka masuk internet je.

Kecik-kecik muka dah masuk tenet. Gua dulu lepas form 5 baru kenal apa itu friendster..
Share:

11 comments:

enyheartsdiamond berkata...

hahaha.. nakal mcm lu :p

HonEyBuNNy berkata...

btol2...bdk skrg mmg advance...ehheh

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

speq mahal tu senang org rompak :P

annfrendly berkata...

huhu.. comel anak buah ni...
kecik2 sudah pandai stylo...

Mr feckry berkata...

eny:mana lu tau gua nakal

Mr feckry berkata...

honey:banyak pendedahan kot

Mr feckry berkata...

misslolly:ala rm 10 je

Mr feckry berkata...

ann:nak ikut jejak gua latu

y@n@ M!B berkata...

rasanya klu dia dpt hp u pun dia nk amek wat harta..huhu~

ayut berkata...

woitt tak aci profile aku pon sama gak, nasib aku baru tukau..benci la ko

HLiza berkata...

Hai susahlah kecik2 dah ramai peminat ni..payah mak dia nak jaga besok ni..berebut tu org nak buat dia jadi profile pic..