Menulis Bukan Kerna Nama

Jumaat, 23 Julai 2010

Beban


Gua dah biasa angkat berat-berat. Gua tak kisah kalau nak angkat besi 100 kg lebih. Malah itu memang feberet gua.

Tapi kalau kepala gua ni di bebani...gua jadi pening. Tak larat pun ada rasanya.

Begitulah bezanya lelaki dan wanita. Lelaki tak ada masalah kalau mereka di bebani 1000 tan sekali pun dengan masalah fizikal. Mereka memang kuat. Kerana anugerah tuhan kepada kaum lelaki adalah kekuatan fizikal.

Jika wanita, mereka tak punya fizikal yang kuat, namun mereka ada semangat yang kuat, kekuatan minda yang hebat.

Sebab tu sekarang ni gua tengah pening.
Share:

16 comments:

Mak Su berkata...

1st kah?

Mak Su berkata...

yeah! 1st lah!

alahai siannya, jangan pening2 ek..

Hazzy Ishak berkata...

boleh angkat orang lah kalau gitu.

Mr feckry berkata...

maksu:lumba lari ka?

Mr feckry berkata...

maksu:pening lo

Mr feckry berkata...

hazzy:nak gua angkat saper?

y@n@ M!B berkata...

aa tu lah gunanya psgn..cerita la mslh kamu pd psgn kasi terbuang 'beban' dlm kepala kamu tu sket =)

Mr feckry berkata...

yana:yup..mesti setel

ayut berkata...

tu sebab pasangan straight je yg normal..haha

Mr feckry berkata...

ayut:ni beban betul

HonEyBuNNy berkata...

salam..ye setuju sgt2...kami wanita punya kekuatan hati yg kuat..heheh..

Mr feckry berkata...

honney:gua memang tidak menyangkal

ardinihumaira berkata...

hehehe... fikiran dni dibebani masalah cmana nak beli kasut tu.. handbag ni... baju tu... tudung ni... oh, ini masalah raya :D

Mr feckry berkata...

ardhini:jgn risau,nuffnang kan ade

Anne Boleyn berkata...

betol betol betol

laki -kekeuatan fizikal

pempuan - kekuatan hati.

sebab tu lah pempuan ngan laki saling melengkapi.

p/s:gua pon tak tau lah ape yg gua komen ni btol ke tak. main taruk je. hehe lu rasa??

Mr feckry berkata...

anne boleyn:kira betu la tu