Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 13 Julai 2010

Hard and hard

Penat hari ni..seyes penat gile..

Gua sekarang ni tengah trainning tarik tali untuk pesta sukan kementerian kewangan. Kalau menang Dato' nak bagi RM 5k beb. Team gua masuk tahun lepas dah tiga kali berturut-turut menang. So tahun ni, tunggu hujung minggu ni.

Serius wa cakap, trainning macam nak gila. Tarik tayar, tarik pokok, tarik getah, segala benda yang boleh di tarik kitorang tarik. Sok dengar citer, nak tarik Menara KL. Kalau lu orang lalu kat bukit nenas tu, tak nampak menara KL pepaham je la.

Minggu ni gua kena turun trainning pagi pukul 9 sampai pukul 12. Petang dari pukul 3 sampai pukul 7. Lu orang pikir je la penatnya macam mana. Peluh tu, dah boleh buat gulai kawah.

Di sebabkan trainning gua yang memang ketat gile, ofis gua dah jadi macam bapa gua punya. Masuk untuk punch card. Tadi sempat juga gua usha meja, banyak giler kerja-kerja menanti. Gua pergi kat meja, gua usap kertas-kertas yang bertimbun tu, gua cakap," sabar ek sayang..nanti gua setelkan lu minggu depan ek sayang."

Begitula gua, penuh dengan kasih sayang sehingga kerja gua pun gua belai. Apatah lagi NONO kan....?
Share:

21 comments:

ardinihumaira berkata...

RM5K? whoaaaaaaaa $$$ dni mahu!

Mr feckry berkata...

ardini:moh masuk tarik tali..

::cdot the dot:: berkata...

belai la gua sekali...

Mr feckry berkata...

cdot:haiyo...apek kan ada..

Tanpa Nama berkata...

baguslah belai kerja
utk masa depan jugak kan?

>.<

kim salam nono
(teringt ade mmber nama nono gak)
keh3x

Anne Boleyn berkata...

hahaha ayat last tu tak boleh blah!!

tak sabar nak kawen da ke bang oii. :p

annfrendly berkata...

pack betul jadual.. nasib baik tak lupa tunang & kerja..

Hazzy Ishak berkata...

main tarik2 je ke?

Mr feckry berkata...

jane:jangan2 kawan lu juga

Mr feckry berkata...

anne:tak sabar ni..hari2 praktis nikah

Mr feckry berkata...

annfreinly:mana boleh lupa..pengarang jantung tu

Mr feckry berkata...

hazzy:banyak lagi gua main

Siti Nur Aminah berkata...

gile ke ape..msuk tarik tli dpt 5k..gle..impossible..haha.tp worthy la beb..dgn training bgai..esok lusa try la trik dgn babi..mungkin bole kalh..ahahh

y@n@ M!B berkata...

wohooaa dah menang sok ehem ehem...wat la mkn sotong besar²an utk kengkwn blogger nih...ngee~ =p

meo188 berkata...

wahahahha... meow2 usaha sungguh2.. yeah!

Mr feckry berkata...

minah:ui takmau la tarik ngan babi, ustaz gua kata haram..

Mr feckry berkata...

yana:bulan 12 ni gua belanja lu orang makan besar ek kat melaka

Mr feckry berkata...

meo:gua pegang semangat lu

HonEyBuNNy berkata...

sama la wa...wa pun belai2 sbjk wa neh....penat la asyk pk semua neh...uhuh

fndrocka berkata...

5k kongsi berapa org bai

enyheartsdiamond berkata...

gila lah otot lu kuat nak taril menara KL.. hehehe :D

goodluck! :)