Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 30 Ogos 2010

Sudut 1 miss call 2 second


Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh satu

Allah S.W.T akan membina untuknya sebuah mahligai di dalam syurga yang diperbuat dari cahaya.

Gua telah melancarkan sudut ini di partition gua. Lantak la bebduak office gua nak kata apa. Gua tahu nanti mesti ada yang komplen. Yang komplen tu sebenarnya jeles je tengok gambar gua.
Gambar yang bawah tu zaman masa gua muda-mudi. Sekarang pun muda. Tapi dah suku abad dah masa tu.

Besok hari merdeka yang ke 53.Gua nak tanya satu je, ape slogan tahun ni?

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 53. Al-fatiha pada pejuang-pejuang kemerdekaan yang telah pulang ke rahmatullah.
Share:

3 comments:

enyheartsdiamond berkata...

santeknya badan masa muda2 :)

y@n@ M!B berkata...

persetankan apa org ckp..huhu~

sy pon xtau slogan merdeka thn ni daaaa~ adess..time sekolah dlu je rajen amek tau psl merdeka..buleh gitu? =p

Dark Angel berkata...

wei yang atas tu gambar baru ye? kurus giler beb.-ayut