Menulis Bukan Kerna Nama

Ahad, 29 Ogos 2010

Betina masuk rumah


Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh

Allah S.W.T mengurniakan kepadanya pahala sekelian orang yang mati syahid dan orang-orang soleh.


Biasanya kalau awek or tunang orang dengar ade betina masuk rumah, mesti dah meletup. Ni tidak, nono gua boleh suka pula.

Ni ha gambar kat atas betina yang sesuka hati masuk rumah gua, berak sesenang yang mungkin, kencing atas tilam roomate gua, pas tu hari2 pow gua dan bebudak rumah soh belanja makan. Entah dari mana datang, gua pun tak tau.

Kelmarin adalah kali kedua dia berak kat bilik air gua. Dasar menumpang , berlagak tuan!
Share:

6 comments:

ardinihumaira berkata...

nanti kena wat toilet khas tuk dia hehe

Anne Boleyn berkata...

sabar bro..sabar. murah rezeki klu bela kucing. didik la dye spy jd kucing yang baik. kehkehkeh :p

Mr feckry berkata...

ardhini:banyaki cantiik

Mr feckry berkata...

ann:nasib gua tak rebus kucing ni

Syida Shukor berkata...

haha okaylah tu dekat toilet dari dia sepah sepah kan (:

Mr feckry berkata...

Syida:masalahnye, sudah berkali2