Hujan tu rahmat


Hujan..

Permulaan hari ni adalah hujan. Hujan tu rahmat. Sebab tuhan hadiahkan pelangi yang cun, sebab tu tuhan turunkan hujan.

Soul pula ayat starting.

Hari ni gua pergi kerja naik motor. Saja je, sebab lama tak pergi kerja naik motor. Gua tengok langit gelap sikit. Sikit la, cuma tak nampak matahari. Dalam gua pecut motor gua, tetiba hujan mencurah. Tak ada hal, gua ada standby baju hujan kat dalam motor gua.

Sampai kat parking ofice, raba poket jap. Raba lagi, pelik ni. Handphone gua tarak! Haiyo..tertinggal handphone pula kat rumah.

Nak patah balik hujan...kena cool je di sebalik suasana yang cool.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

4 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Oh mat Ganja

Flasher bodoh!