Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 14 Disember 2010

Gangguan Seksual!

Pagi tadi kat office.

"Zul, cuba ko tengok kosmo punya paper," kata cik raub.

"Ade berita baik ke cik raub," tanya gua.

" Ala kau buka je nanti kau tau," ulasnya lagi.

Gua pun buka, sebelum gua buka kosmo online, gua cuba la bayangkan. Man tau ada berita gaji naik 100% ke, bonus 20 bulan ke.

Sekali gua buka kosmo online, tajuk die," Lelaki pun kene gangguan seksual!"

Gua baca sekali lagi, Lelaki pun kene gangguan seksual! Walawei, zaman dah maju, dunia dah berubah. Mungkin benar, kata-kata ini," itulah namanya sains dan teknologi. Mampu mengubah segalanya. Gua pun fikir, adakah gua pernah kena gangguan seksual?

Dan gua masih dan sedang berfikir lagi.
Share:

4 comments:

annfrendly berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
annfrendly berkata...

hahahaa...
inikah ganguan itu..

mungkin kat situ kene letak gambar artis lah. baru lengkap

Mak Su berkata...

apa nak buat...ramai pempuan mudah terpengaruh ngan pesen

YanaMIB berkata...

eh..ada eh cemtu...haha..macam² =P