Patut la


Dulu masa bujang, kalau ajak member gua yang dah berfamily, mesti banyak je alasan. Kalau berjanji dengan dorang, anggap je la lu orang sedang berlatih untuk ujian kesabaran.

Sekarang ni gua pula macam tu. Tadi janji nak main futsal. Tapi trak pergi. Maklumlah, tengahari tadi gua pergi gym, petang trainning tarik tali. Mana larat beb. Rehat kena ada. Gua pergi tarik tali pun sebab nono tak ada. Bukan gua takut dia, tapi gua rasa sayang sangat nak tinggalkan dia sorang-sorang.

Masa bujang banyak masa gua hangout dengan kawan-kawan. Tapi sekarang ni gua rasa family 1st. Apa-apa gua buat mesti pasal family.

Rasa boring siut nono tak ada ni. Baru 2 hari dia pergi kursus, gua dah tak senang duduk. Tak apa, esok dia balik.

Actually hari ni adalah hari anniversary kami genap sebulan...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

7 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin