Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 21 Februari 2011

Dalam hati ade bunga


Badan je taf, tapi dalam hati ade bunga...

Cilakak, ramai yang cakap bodybuilder macam tu. Pengaruh sape ni..? Ape dorang ingat bodybuilder ni robocop ke! Ek eleh robocop pun ada perasaan tau. Dah kalau namanya manusia, mesti ada perasaan punya. Ingat yang cikeding je ke boleh ade perasaan.

Ingat sazali samad atau anotsusahnakeja tak romantik ke?

Gua? Tanya nono la...

Muka wa ganas, tapi dalam hati ni cuma ada sekuntum bunga yang cun bernama nono je beb...
Share:

7 comments:

YanaMIB berkata...

gbr menjelaskan segala²nya..hahaha~ =P

ardinihumaira berkata...

hehe...
romantik la tu ;)

kechixx berkata...

waaaahhh;)

yatie's EPISODE berkata...

waahh. romantik bro! (;

delarocha berkata...

bodybuider pun manusia jugak kan.. normal la tu

Nazatul shima berkata...

kalo nono bace mesti nanges..hahaha..

HonEyBuNNy berkata...

wow.....romantiknya....~~~