Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 8 Februari 2011

MengeCHEST


 Beb, dulu orang selalu cakap gua ni eksen, sebab jalan mendada. Nak buat macam mana dah memang gua ni mempunyai dada maca onot susah nak eja. Chewah!

Gua dari form 4 dah main gym. Sebab tu dada gua memang boleh di katakan sejak azali tegap. Haiyo angkat bakul sendiri pula...hehe..tak la may be sebab posture dada gua macam tu, sebab tu gua jalan macam mendada. Tapi jalan mendada yang di buat-buat tu memang nampak berlagak. Badang keding pastu jalan mendada. Mau sesak jantung dorang naikkan dada tu sambil jalan.

Pehal citeer pasal dada ni? Dah tu ilham yang datang ...

Penat gila semalam, tengah hari main gym. Petang trainning tarik tali. Hari ni bebudak opis ajak main futsal. Rasa macam tak larat je. Kesian dorang. Sebab tahun lepas gua yang beriya-iya ajak dorang main tiap-tiap minggu. Sekarang, dorang dah istiqomah main futsal, gua pula yang asyik tak datang.

Lepas game tarik tali ni gua ingat gua turun la main futsal..
Share:

7 comments:

Mak Su berkata...

tp ada kawan2 paksu chot, mmg begitu, mendada sbb depa gi gym jugak, mmg dah bina muscle kan, nak buat cemana

Mr feckry berkata...

maksu:betul2

YanaMIB berkata...

mcm fahrin ahmad la eh..huhuhu~ =P

slmt bersukan ^_^

Mr feckry berkata...

yana:tepat sekali!

ardinihumaira berkata...

biaq le depa kata ape.. hehe... ada muscle macho ape :)

Mr feckry berkata...

ardhini:masuk telinga kanan, keluar telinga kiri

alinac lover berkata...

hahah taf susah nak eja..hehehhe