Menulis Bukan Kerna Nama

Rabu, 23 Februari 2011

No2 bagi buah


Semalam gua telah dikejutkan dengan sesuatu yang gila punye kejutan. Ceh macam terkejut sangat la. Tapi memang teruja, ghairah, steam..dan macam-macam lagi perasaan yang seangkatannya dengannya.

Gua tanya no2," beli apa kat market tadi?"

No2 jawab," durian."

Peh! buah durian beb.  Gua pun selak plastik beg, memang ada buah durian!

Lu orang mesti tak herankan. Actually gua memang hantu durian. Memang dah lama gua ngidam makan buah durian. Macam la kat Malaysia ni tengah kemarau duriankan bila gua cakap macam tu.haha...

Sebenaunya gua tak makan durian dari start Januari 2009 lagi tau. Sebab gua nak diet la. Gua tahan je nafsu gua bila buah durian kat tepi jalan.

Akhirnya, malam tadi dapat juga gua lepaskan hajat makan durian. Thanks gile la kat no2..
Share:

7 comments:

Ain Zulaikha berkata...

ooo hantu durian rupanya, saya tak suka makan durian, tapi sukakan tempoyak..

HonEyBuNNy berkata...

lain mcm ja mengidam neh..hehehhe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

layan tempoyak..err selamat jadi raja satu hari

efa berkata...

yeah durian mmg sedap like it hehe

ardinihumaira berkata...

huiyyyoh lamanya tahan makan :D

delarocha berkata...

durian skrg dah tak bermusim... sentiasa ada

Fida Faizal berkata...

sedapnyaaaaaaa