Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 3 Februari 2011

Pagi Gong xi fa cai!


Gua suka makan nasi goreng, bini gua pun.

Pagi ni bini gua rasa macam taksihat. Kesian pula kat dia. Perut gua dah lapar, berbunyi cam biasa la lagu kroncng untuk nono.

Nak suruh nono masak juga, rasa cam kejam pula pasal dia tak sihat. Jadi gua rasa adalah sepatutnya gua goreng nasi sendiri, ops! untuk dia sekali. So gua masak nasi goreng paprik pataya ladna daging merah la , apa lagi. Feveret gua tu.

Bertuah la kalau gua tau buat nasi goreng cam tu. Gua buat nasi goreng kampung je.
Share:

10 comments:

POSH76 berkata...

Inilah baru betul somi soleh....hehe

YanaMIB berkata...

ololo bertuah nono dpt laki camni ye..oke la ns grg kg, janji gheti gak msk kn..blaja wat bubur lak =)

Wyne @ Mouren Mauve berkata...

Gua pun suka nasi goreng. Okay lah you nie....pandai masak juga! Untung isteri. Hehe!

Mr feckry berkata...

posh gua teringat lu post pasal husband lu masak

lassiegewdix berkata...

wahhh .
pandai masak .
beruntung nono kamu awwww ;)

Fida Faizal berkata...

best nya .:)

Untung dia lol :)

alinac lover berkata...

hahahahha bertuah!

nampak sedap ek nasi goreng tu~

yatie's EPISODE berkata...

perhh~ bkn maen pnjg name nasik grg mule2 tuu. haha.
bgus2, msak nasi grg utk wife! hekhek

Mak Su berkata...

alamak, bestnyer! tak kiralah apa namanya pun, sodap!!!

eqbalzack berkata...

salam...
alhamdulillah, saya takde cancer tuan..
Research PhD saya skrg pasal cancer..jgn lupa beli KOSMO! rabu ni..hehe