Menulis Bukan Kerna Nama

Rabu, 2 Februari 2011

Tengah Sedap


Tengah sedap cuti, tetiba hari gua kerja pula. Sok cuti lagi. Kalau dipikirkan memang cam nak pi kedai beli MC. tapi disebabkan sifat kejujuran hati yang kudus ini, gua tak buat keroje camtu.

Hari ni datang keje, blogwalking je. Keje banyak. Tapi ketepikan semua tu. Mood keje tak ade beb. Sok balik Melaka tengok abah. Camno la abah gua tu. Hopefully ada perkembangan positif. Setakat ni kalau tengok dari minggu ke minggu abah gua ada perubahan setiap minggu.

Ok, nak buat ape sekarang ni? Chow pergi gym senyap-senyap la....

:- Ramai tanya, kenapa gua tak letak status or gambar kahwin kat FB, gua pun tak tahu kenapa...)
Share:

14 comments:

Hazzy Ishak berkata...

perhhhh layout bro dasyat tu...

lassiegewdix berkata...

wahhhh , layout baru !!

Mr feckry berkata...

hazzy:time kasih..tersipu-sipu gua

Mr feckry berkata...

lassie:mana menghilang?

Mak Su berkata...

cantik template :)

maksu pun malas ler hari ni, bw aje ler ;)

..hizamirahim.. berkata...

wow.
layout mmg kebaboom!
comel3.
XB

misz molecule berkata...

biar betul msuk mgzine nona ni??






sape lu ni??hahahah







layout baru lagi..













gua nak kawen jgk la mcm tu..

ardinihumaira berkata...

cantik gamba cantik nono cantik baju cantikkkkkkkkkk belaka :D

alinac lover berkata...

amboi..lawa!

E.d.Y berkata...

selamat pulang ke kampung dan selamat bercuti

yatie's EPISODE berkata...

masuk magazine nona ke? nak p beli nih. hehe

HonEyBuNNy berkata...

tu kan dah letak gambar kawin kt layout...heheh

Wyne @ Mouren Mauve berkata...

Majalah NONA tu...haha!

Hey, Melaka banjir teruk...risau pula aku dengan kawan-kawan and saudara-mara kat sana.

Okay, Selamat Bercuti!

::cdot the dot:: berkata...

waaaaaa..layout baru...

wahhhhh...lu sgt smart di situ...

waaaaaahhh..lu dh kawin??





slmt pengantin baru...