BLOGGER IDOL ANJURAN TIAFAZUNIA KINI BERMULA!BLOGGER IDOL ANJURAN TIAFAZUNIA KINI BERMULA!


Gua, mrfeckry. Nama kat ic gua Mohd Zulfikri. bin Abdul Jalil. Tajuk lagu gua nyanyi ni, kepadamu kekasih nyanyian M nasir Jamal abdillah, dan Hattan (old skool punyer lagu). Nampakkan gua dah menuju zaman ketuaan.

Clip ni gua letak untuk blogger idol bukan untuk lu orang jerit dan teruja dengan gemersik suare gua, atau bukan nak cakap wa ni M.Nasir wannabe..tapi ni owner blog - http://crayzeebaybiey.blogspot.com akan tembak dengan senapang gajah kalau gua tak masukkan clip gua.

Beb, gua tak ada clip lain. Takkan gua nak letak clip body builder or trainning kat gym gua pula. Ni clip yang member gua rekod masa dinner opis gua. Kira ok la ek.. saja je ngade-ngade nak join. 

Amaran keras!- jangan dengar lagu ni time menyirap. Nanti memang lu orang akan betul2 menyirap. Dengar clip ni kalau lu orang takleh tido. Comfirm tido punye. Tak percaya? try la. Kalau tak jadi, claim kat gua. Satu lagi, lu orang jangan gelak sampai nampak anak tekak. Pasal ni bukan clip raja lawak tau tak! Haha, kalau ta pendek umur le jawabnya.

Citer banyak plak gua, mana clipnya? Ni ha kat bawah ni...

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1



BLOGGER IDOL ANJURAN TIAFAZUNIA KINI BERMULA! DENGAN KERJASAMA AKMALHILMI DAN ANDYHOWTT

Ok gua rasa dah ekot da term contest ni. Kalau ade yang tak cukup, biasala kesempurnaan tu milik Allah, salah dan silap tu dari kita hambanya yang hina ini..

Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

10 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin