Menulis Bukan Kerna Nama

Rabu, 2 Mac 2011

Gua di cabar?


 Gua kene cabar?.

Betul ke? Eh macam yeye je ni..

Pasal tak puas hati ke ni ?Dan bukan gua yang tak puas hati. Tapikan, ada seseorang yang tak puas hati dengan gua. Serius, so hari ini gua di cabar.

Gua sahut cabarannya...Jom kita tengok game tu. clisk link ni, lihat sape orang yang tak puas hati dengan gua.

http://diarigym.blogspot.com/2011/03/today-workout-back.html
Share:

12 comments:

efa berkata...

tak puas hati npa plak dah haish jap nk pi baca

Mr feckry berkata...

efa: haha

Wan Zulqhairi berkata...

walau apa pun sekali pun.. gua sokong lu r... hahaha.. bro ada twitter x??

syafiQakarim berkata...

hahah amboi badan.. ;p
okeh..nak baca apa yg d cabar itu

Mr feckry berkata...

wan:thanks support gua

Mr feckry berkata...

syafiq:gua ngarut je tu

kechixx berkata...

lelaki pantang di cabar..;p

kechixx berkata...

lelaki pantang di cabar..;p

kechixx berkata...

lelaki pantang di cabar..;p

eqbalzack berkata...

salam bro. ajak org rumah join GA eqbalzack.com

*GIVEAWAY 3 SPONSOR* http://www.eqbalzack.com/2011/03/giveaway-3-sponsor.html

naz berkata...

lu lagi mantap bro haha

Mr feckry berkata...

naz:wa darah muda