Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 7 April 2011

Holidey Sabah 3 - Jambatan tamparuli

Pernah dengar tak lagu Jambatan Tamparulli. Ala yang dulu misha milan londoh dok nyanyi kat AF tu. Wa dengar lagu tu time tu le.

Camni lagu tu;
Pak pak kang ku doh
Sumunsui doh jambatan
Jambatan doh Tamparuli
Bakasut tinggi oku

Sumunsui doh jambatan
Jambatan doh Tamparuli
Pak pak kang ku doh
Bakasut tinggi oku

Silaka nodi kasutku
Naratu lo jambatan
Tinggal poh doh sutakin
Nowid ku di numuli

Ontok di hari 3
Tamu lo Tamparuli
Mingusuk poh hilo kadai
Mogihum doh kasut tinggi

Melodinya wa tak tahu. Pepandai la lu orang download kat tenet. 

Wa nak cakap, wa dah main kejau-kejau dengan nono kat Jambatan tu. Kira macam dalam filem hindustan la. Macam salman khan dengan kareena kapoor..hahaha..









Share:

8 comments:

Wyne @ Mouren Mauve berkata...

Hehe...nasib lah wifey u tak 'bakasut' tinggi yee...hehe!

efa berkata...

bestnya lahai pi sabah tak merasa den haha syok la dpt naik jambatan tu

Mr feckry berkata...

wyne:sabah best ba

Mr feckry berkata...

efa: pergi la lagi

AyUT berkata...

wei ada tiket murah gi semporna, tawau rm188 pergi balik, dari jun-sept, amcam, jopm kita gi nak? aku nak bawak bf tak halal lagi le pulok,.

cik ayin berkata...

enjut2 sket jambatan tu....hahha

ardinihumaira berkata...

seronoknya ;)

HLiza berkata...

Lawale tudung Nono tu..hehe. Dah berjangkitlah penyakit gila posing ko kat dia tu..Masa tgh berdua ni dek, mana2 tiket murah tak kira dlm dan luar negeri kome kena pergi..now everyone can fly!