Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 7 April 2011

Holidey Sabah 4- Mount Kinabalu

Gunung kinabalu memang ada daya tarikkannya tersendiri. Bila tengok gunung tu, macam terasa ada yang melambai dari atas puncak tu. Seolah mengajak gua untuk memanjat ke puncak gunung kinabalu.

Kagum gua tengok keindahan gunung tu. Terdetik di hati gua," wa akan ke sini lagi untuk menawan puncak kinabalu..."

Serius, itu perasaan gua. May be sesetengah orang tak paham akan nilai keindahan alam. Terutamanya anak buah gua yang nama syafikah tu. Haha.. saja bakar die sikit kat post ni.

Kali ni gua di bawa ke ranau. Tempat ape tu? Kaki gunung kinabalu la. Sejuk beb kat sini. No2 asek peluk gua je haha.

Ok, lets teh pic tell the story...









Ade lagi story pasal keindahan mount kinabalu, nanti sambung la. Sakit perut plak...
Share:

1 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

belum kesempatan kesana... mcm menarik jer