Menulis Bukan Kerna Nama

Jumaat, 8 April 2011

Holidey Sabah 5- Nice la puncak kinabalu tu

Hari kedua wa di Sabah, wa tidor kat kundasang. Sejuknya, bagai nak gile. Macam kat genting highland juga la. Bayangkan la macam mana lu nak melabor di pagi hari. Masa sabah lebih cepat 1 jam dari semenanjung.

Gua mase tu pelik no2 kejut wa pukul 5. Awal gila. Dah la sejuk.

Lepas solat subuh, wa lepak luar. Peh, mase tu baru wa dapat tengok dengan jelas puncak kinabalu tu. Memang cantik. Selama ni wa tengok dalam gambar je . Bila depan mata hanya ungkapan " subhanallah" je yang boleh wa ucapkan.


Amzah, kenalan baru wa kat Sabah ajak pi satu tempat ni.

Wa lupa la apa nama tempat ni. Dia kata kat sana view memang cun gile. Memang kalau sape nak ambik gambar berviewkan puncak kinabalu kat situ le tempatnya.

Apa lagi terojah sana bergambar la puas2...









Amacam, gua dan Nono macam salman khan dan kareena kapoor tak..adoh kantoi wa minat hindustan...
Share:

0 comments: