Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 11 April 2011

Nak pindah rumah nihh..


Adoi, cam penat pula nak pindah. Wa lepas ni akan jadi penghuni tetap nagara putrajaya. Tapi alamat ic wa tetap mengekekalkan alamat anak melaka jati.

Tempat asalkan.

Kalau tak ada aral melintang, dalam minggu ni gua akan angkut semua pekakas dan perabot gua ke pondok burok wa ke putrajaya. Selamat tinggal la kota warisan. Lepas ni tak ada la wa nak kelam kabut pergi hopis. Bedesut je 5 minit boleh sampai ke opis.

Nampaknya macam lama lagi wa nak menetap di Putrajaya.

Lagi satu yang gua suka, senang sikit wa nak pergi gym kat KBS tu. Dekat je. Lagi pun gym kat putrajaya ni bersepah. Depan rumah baru gua je ade dua gym. So tak tersekat la minat gua yang urban tu.

Wa dan no2 dah planning da, nanti hujung minggu nak naik beskal berdua-dua'an macam awie dan erra dalam filem sembilu tu di tepi tasik putrajaya....
Share:

6 comments:

ardinihumaira berkata...

pindah leklok naa ;)

YanaMIB berkata...

mantop..nnt gathering blogger bley ko join..hehe..nk dtg kenduri aku pn dah dkt je tu..hikss =P

nek beskal kt tmn botani aa..best! ^_^

Mr feckry berkata...

ardhini:iyo la

Mr feckry berkata...

yana : lu kat mana

HLiza berkata...

Boleh kami datang menyebok..boleh Pakdik bawa kami round2 Putrajaya..

kechixx berkata...

seronok duk kat putrajaya;)