Nak pindah rumah nihh..


Adoi, cam penat pula nak pindah. Wa lepas ni akan jadi penghuni tetap nagara putrajaya. Tapi alamat ic wa tetap mengekekalkan alamat anak melaka jati.

Tempat asalkan.

Kalau tak ada aral melintang, dalam minggu ni gua akan angkut semua pekakas dan perabot gua ke pondok burok wa ke putrajaya. Selamat tinggal la kota warisan. Lepas ni tak ada la wa nak kelam kabut pergi hopis. Bedesut je 5 minit boleh sampai ke opis.

Nampaknya macam lama lagi wa nak menetap di Putrajaya.

Lagi satu yang gua suka, senang sikit wa nak pergi gym kat KBS tu. Dekat je. Lagi pun gym kat putrajaya ni bersepah. Depan rumah baru gua je ade dua gym. So tak tersekat la minat gua yang urban tu.

Wa dan no2 dah planning da, nanti hujung minggu nak naik beskal berdua-dua'an macam awie dan erra dalam filem sembilu tu di tepi tasik putrajaya....
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

6 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Oh mat Ganja

Flasher bodoh!