Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Singgah jap KUD- putrajaya

Kat putrajaya ade event KUD.

Event yang mengumpulkan usahawan desa. Memacam produk usahawan kampung dari segala cerok Malaysia ada kat sana.

Wa, dah kate dok kat Putrajaya, kalau tak pi macam tak sah la pula jadi penduduk putrajaya. Asalnya wa ngan nono nak pi beli barang dapaur. Alang-alang lalu kat area event KUD, singgah la kejap. Macam-macam ada kat sane.

Paling 1st wa cari kat sane, adalah tempat makan. Sebab budak opis wa cakap, kat KUD ada pesta makanan masakan dari semua negeri. Jumpa tempat tu. Memang macam-macam makanan ade kat situ. Melaka, dengan asam pedas tetelnya, negeri lain dengan masakan negeri tersendiri. Wa lalu kat masakan negeri johor, terbau me bandung muar. Sepintas lalu wa sapu semangkuk mee bandung. Nono pula aim pulut lepa dari terengganu. Mengidam kot lame tak makan pulut lepa.

Kat depan kitorang ade port autoshow. Kete semua memang cun2. Semua make-up macam tak hingat punya.

Meh kite usha sikit gambar..







Hari ni nono pi kelas, wa sorang kat umah. Wa tak ada kelas minggu ni. Wa ingat nak pi gym la. Nak aktif balik la main gym.

Sejak-sejak fokus untuk jadi ahli bina badan di lupakan, wa dah macam tak serius main gym. Gym untuk wa adalah tempat untuk riadah sahaja. Sebab nak jaga kesihatan, kesihatan itu anugerah Allah . Jadi adalah sangat rugi kalau wa tak jage.

Ok, chow dulu..."ingat ALLAH, Allah pasti ingat kita,"  kata Tn Guru Dato' Dr Haron Din.

5 buah fikiran!!!:

Hizami Rahim berkata...

haha. jom gi gym! :D

Redbloodsnow berkata...

wahhh...keta pink tu soooo girly! but zie suka keta hijau tue :)

kancil pink tu rasa malu plak kalau sy nak guna.. kekekeke

solomolo berkata...

nak serabut je kete tue...

wahhh suka kereta yang ada butterfly tu.. karang kalau mintak hubby mak buat kat kereta kompom dia tak mahu bawak plk sbb ala ala gugurl gitu kan hehe.. tp soo cute