Ahad, 27 November 2011

Back to real life..

Seminggu , atau sebenarnya hampir sebulan setengah.

Gua, bagai di buai mimpi. Mana taknya, hidup umpama impian gua. Life seoarang atlet. Mengecapi kemenangan, lepas menang pula berholiday walaupun sambil bekerja.

Lepas je Pesta Sukan Kementerian kewangan hari tu, wa terus bawa diri wa ke Kelantan.

Ala, sebenarnya wa kena pergi persidangan. Opis punya agenda la. Kire keje juga la. Cuma tak masuk opis je. Wa pasti macam-macam menanti wa kat opis tu. Tak tau la. Ni pula cuti sampai isnin. Huhu..what a life...

So, gua akan ke life wa yang biasa lepas ni. Hopefully semuanya ok. Dalam sedau tak sedau, dah nak hujung tahun. Dan hari ini adalah Maal Hijrah. Masa berlalu terlalu pantas. Banyak kenangan tahun ni. Macam-macam dah jadi. Tapi, alhamdulillah. Apa yang wa dapat tahun semuanya yang baik-baik belaka. Memang ada dugaan, tapi wa rasa wa makin dewasa untuk terima dugaan.

Pasal persidangan kat Kelantan ?

Banyak benda wa dapat. Lebih-lebih lagi , jumpe member lame. Member yang sesame masuk kerja dengan wa. Tapi tak ramai yang datang. Pastu, dapat ramai kawan baru.

Wa ke sana bukan berbujangan tau..nono sentiasa setia menemani gua..

kami..masa malam senandung seirama..dinner masa persidangan tu..
Semoga baki sebulan dalam tahun 2011 ini dapat gua gunakan dengan sebaiknya. Semoga 2012 adalah tahun kejayaan gua, dalam satu lagi bidang baru yang sedang wa terokai..

2 ulasan:

Mak Su berkata...

mksu pun hrp agar dpt menghasilkan sesuatu yang lumayan di bulan disember ini, sempena masuknya tahun baru maal hijrah... permudahkanlah... amin.. hehehe

ILA HonEyBuNNy berkata...

amin....

semoga tercapai.....

comeiii nono dia...ehheheh