La, kejapnye...kejap sangat gua rasa..

Kejap beb masa berlalu.

Pejam celik dah nak hujung tahun dah. Tahun ni pada gua best. 1st year life hidup berkeluarga. Pastu wa pula makin syok study . Sukan pun wa rasa cam best je tahun ni. Bola main, sampai final. Tarik tali pun main game yang besar-besar.

Bulan ni pula wa ade satu lagi game tarik tali yang grand. So, rasanya tahun adalah sangat menarik pada gua.

Orang selalu tanya, camne life berkeluarga. Gua rasa cool beb. Buat semua berjemaah. Kan cool je tu. Termasuk la demam.

Sekang ni wa dengan nono cam pas button plak dalam kes demam ni. Gua baik demam, die plak demam. Die nak baik demam gua pula dah start selsema. Haiyo, mana wa nak campak virus ni. Sok pepagi wa nak gerak naik motor ke melaka. Hopefully semuanya ok la.

Wa dah jarang update. Biasa la, bila bz, camner nak update. Pastu, tune wa punya post pun cam dah lari sikit. Konon cam nampak matang sikit la.

Mana taknya, kang kalau wa tulis ngarut kang, orang komen  wa ni dah kawen pun otak blues lagi.

Lantak la. Camne pun , blogger yang ade blog, pasti akan menulis kat blognya juga.

Kengkadang wa pikir, cam tak caya je umur wa nak masuk 27. Dulu wa tengok orang umur 27, wa rase dorang dah otai dah. Tapi bila wa kat tempat dorang wa rasa, alamak bestnya kalau wa umur 16. Mesti wa cute kan time tu.

Age just a number, kalau cute tu sampai tue pun cute juga.

Ok la, hidung wa ni asyik meleleh je, wa nak makan ubat la.

satu hari nanti wa akan tua
Sabda Rasulullah SAW yang di riwayatkan oleh Usamah bin Syarik RA:


"Berubatlah kalian wahai hamba-hamba Allah, kerana Allah SWT tidak menciptakan penyakit kecuali diciptakan juga bersama ubatnya, melainkan satu penyakit saja iaitu penyakit tua."
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

4 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Dendang anak

Ada apa sama KEBAL