Pesta Sukan Kementerian Kewangan tahun 2011!

Esok, temasya PSKK akan start.

Ade openning grand malam esok. Dengar citer banyak bunga api. Depa nak guna meriam bazuka pula tu. Gua macam biasa , main game tug of war( tarik tali ).

Untuk PSKK, gua hanya akan main satu acara je. Sebab nak fokus 1 sukan je. Kalau game sukan treasury gua akan main 2, 3 acara. PSKK ni kire sukan besar la. Sebab tu lebih baik fokus pada 1 sukan je. Minggu ni masuk minggu ke 5 agaknya wa trainning. Lame juga wa tak masuk opis. Bos2 mesti rindu kat gua kan. Thanks la kat bos2 yang bagi perlepasan. Kalau wa menang ni, kemenangan untuk lu orang juga la bos.

Kerja banyak dah tertangguh. Wa mesti menang. Mesti jadi champ. Gua nak kepenata wa trainning, sakit2 wa trainning ni, terbayar dengan champ!

Ok, wa nak gerak dulu. Kejap lagi wa ade latihan fitness....


Ni gua flash back game tug of war bulan 2 hari tu. Game ni mase kejohanan tug of war hari wilayah. Satu malaysia masuk ni beb. Gua takkan lupa set game ni. Set paling best gua rasa.

-: tak pernagh termimpi dalam hidup gua dulu yang gua akan minat main tarik tali.:-
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Filem susuk

Komik Hong Kong