Sabtu, 5 November 2011

Tanya sama pokok....kenapa sebab goyangggggg

Dah lama tak amek gambar kat taman bunga

Lame betul tak tulis belog. Rasenya ade la dekat seminggu. Bizi sikit la.

Sekarang wa ade trainning tarik tali.Trainning untuk Pesta Sukan Kementerian kewangan. Pagi petang beb.Trainning die cam biasa la, boleh buat orang waras jadi gile.Sampai demam la wa hari ni. Tu yang tak ada masa nak update. Blogwalking pun sikit-sikit je . Mana yang sempat.

Ok la, wa packing baju ni. Jap lagi nak gerak balik melaka. Selamat menyambut hari raya haji. Semoga kita semua dapat pergi menunaikan haji nanti.

Ibu wa dengar citer, nak masak macam-macam. Bertambah a berat badan wa yang dah semakin bertambah ni.

#%-biasa la , tajuk ngan entry mesti lari punya-*&

1 ulasan:

laskar pelangi berkata...

selamat hari raya korban


=)