Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

#Thursdey@spontenous#


Adoi kantoi, gambar wa msuk TV hari tu..TV apa? K la, TV AlJazeera hari tu..jangan bagi tau orang tau. Pembaca blog gua je tau....

Hari ni gua balik melaka, esok kakak gua nikah. Wa nak amek kesempatan mengucapkan selamat pengantin baru pada kakak gua yang bernama Hanani Rahayu Binti Abdul Jalil. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat. Pada member2 melaka dan di mana saja mengenali gua, jemput la datang ke rumah gua. Semoga kedatangan lu orang memberi keberkatan di majlis itu nanti.

Wallahualam..

2 buah fikiran!!!:

Redbloodsnow berkata...

wahh...masok tv tueee. semakin glamor ler lu pasni bro :D

Anna Boleyn berkata...

hye bro...

nak menjemput dtg ke majlis resepsi wa & che arm ni.

nak address pls.. nak pos kad kawen.

send kat email nh.hana0610@gmail.com ni kay :)