Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lantai Merah - 9



Budak sekolah.

Gua tengok budak sekolah huha-huha, wa teringat zaman wa sekolah dulu. Ah, wa bukan baik sangat dulu. Kalau kat sekolah tu nama Karl Zafran Ahmad Daniel, umpama mimpi ngeri je buat cikgu-cikgu. Sape kata, zaman dulu cikgu garang bagai nak gile.

Berdepan dengan gua la dulu, baru tau sape kucing sape rimau tiger!

Gua tengok budak sekarang, kena sebat sikit je, line adidas pun tak ada kat kaki dorang dah mak bapa datang sekolah nak pukul cikgu.

Zaman gua, cap adidas kat kaki tu macam salam sejahtera dari cikgu.

Orang tanya, apa benda paling ganas gua buat kat cikgu? Gua cakap, tak ada yang ganas. Cuma gua pernah buat Pengetua kena buang sekolah je.......

0 buah fikiran!!!: