Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

New Year...2012 dah!

Amcam? ade style cam awie tak? Cam aoron mungkin la..
Fuh, hari ni adalah 1.1.2012.

Pagi ni wa pergi kerja. Beb gua kena keje tau setiap new year. Kol 9 lebih tadi wa dah sampai opis. Tapi tak le lame mane. Sampai kol 12 je. Keje pun tak ar banyak. Tapi kene buat dan siap time tu juga.

Apa azam tahun baru? Azam tahun lepas aper citer?

Kalau tak ada azam, nanti kita akan dikecam manusia yang tak berwawasan. Penting sebenarnya Azam ni. Apa azam tahun ni dan per citer azam tahun lepas, biar gua saja yang tahu. Kang kalau open kang cam tak syok plak.

Semoga tahun ni wa lebih succes dari tahun lepas.

Ops, hari ni besdey nono. Selamat hari lahir pun Nono@Mrs Zul....semoga semakin cute dan comel.

6 buah fikiran!!!:

kechixx berkata...

happy new year! semoga sentiasa di rahmati selalu olehNYA;)

blog-tips-kurus berkata...

ohsem!
ramai geng motor suka p Colmar tu.. :)

syafiqakarim berkata...

selamat tahun baru!
moga moga sukses terusan ;p

Lyana Hisham berkata...

Slmt thn baru bro.. Moga dikurniakan kbhgiaan dunia akhirat :)

delarocha berkata...

macho giler

Mak Su berkata...

tak de azam lah, malas dah. huhuhu

alamak, macho lah, macam aaron kwok ! punya jiran punya rakan sekolah di sekolah rendah :D

jgn marah, gurau jer.

tentu ensem :)