Kepulangan yang dirindui..

Sabtu ni, agak lapang sikit gua. Pagi gua menemani nono pergi die punye opis punya family dey.

Sebelah petang wa ke bangi. Pergi Darussyifa'. Bukan untuk rawatan atau merawat, cuma sekadar menjenguk Ustaz gua baru pulang dari San francisco.

Meh, biar gambar yang menceritakan segalanya..








Memang gua dah plan nak pergi jenguk die bila balik ke Malaysia. Insyaallah jika diizin Allah gua akn terus mengikuti kuliyah beliau.

Semoga beliau sihat sejahtera sentiasa.

Gua datang agak lambat. Sebelum ni gua di beritahu yang beliau akan sampai ke bangi dalam pukul 5. Dari KLIA pukul 3, gua pun sampai la dalam pukul 4. Tapi takpe, alhamdulillah, wa berkesempatan juga berjumpa dengan die.

“Sesungguhnya ulama adalah pewaris para nabi. Sungguh para nabi tidak mewariskan dinar dan dirham. Sungguh mereka hanya mewariskan ilmu maka barangsiapa mengambil warisan tersebut ia telah mengambil bagian yang banyak.” (Tirmidzi, Ahmad, Ad-Darimi, Abu Dawud. Dishahihkan oleh Al-Albani)
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong