Header Ads

Steady la Himpunan sejuta belia!


Setady beb himpunan sejuta belia tahun ni.

Semalam baca paper pun dorang cakap, pengisian rohani buat belia mase konsert himpunan belia. Memang terbaiik la.

Mase openning tu mesti baca doa mohon rahmat pada Allahkan. Semoga himpunan ini di berkati. Ape benda la macam ni. Doa tu dorang anggap perkara teradisi agaknya. Sedih bila ade sesetengah orang fikir macam tu. Lupa ke yang rasulullah s.a.w ajar yang doa tu senjata bagi umat islam?

Main2 la dorang ni.

Dah la ceramah ustaz Azhar Idrus kat PICC di batalkan. Belia sekarang ni tak minat la nak tengok K-POP2 ni. Tahu tak generasi belia sekarang ni suka ape?


Generasi belia sekarang adalah generasi yang suka pada majlis ilmu

Tiada ulasan