Dah 30 minggu dah


Diam tak diam dah 30 minggu bini wa pregnent. Wow..cepatnye masa berlalu. Seperti kilasan cahaya la. Lebih kurang lagi 10 minggu untuk menuju ke minggu yang ke 40.

Dianggarkan minggu ke 40 jatuh pada 11 ogos nanti. Seminggu sebelum raya. Wah..gua sangat teruja nih.

Lately ni gua suka pegang perut nono , nak rase baby tu gerak-gerak. Gua imagine yang gua sedang main2 dengan baby tu. Semoga Allah pelihara la kandungan wife gua ni. Preparation masih dalam-dalam lagi. Gua bukan tau sangat nak beli ape. Tapi nampak gaya nono macam cakap hampir 70% complete je.

Gua notice satu benda la. Gua ni tak makan tempe. Dari kecik, nampak tempe, gua akan tolak. Tak kira la masak ape pun dengan tempe. Tapi sejak nono pregnent, gua suka betul makan tempe. Pastu , gua suka juga makan nasi arab kambing.

Apesal ek? Adakah gua ni berketurunan Arab jawa?

tuttu frutti wa di pow!
Adekah kami berdua semakin tembam?
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin