Travellog umrah 2013

Satu perkara yang tak pernah diimpikan..itu yang bermain di minda masa tu. Hati berdebar, dalam minda terfikir, adakah aku ni layak untuk ke sana..

Allahurabbi..

Naik fligt hati berdebar. Air asia, macam-macam kerenah dalam fligth tu. Tapi hati kena di jaga, sebab perjalanan ini bukan untuk mencari seronok tapi untuk mencari erti seorang hamba yang sebenar.

Itu yang aku teringat masa perjalanan nak pergi. Terlalu banyak kenangan yang tersisip dalam lembaran hidup aku di madinah dan mekah. Semuanya banyak pengjaran dan kenangan manis. Rasa takjub, kerdil , dan macam-macam lagi perasaan.

Inysaallah ada masa akan ku coret di sini.

Cuma apa yang boleh aku katakan, hatiku tertinggal di sana...semoga Allah rezekikan aku untuk ke sana lagi..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong