Thanks for 2016



Tak Terasa Tahun *2016* , beberapa hari Lagi Dah Nak Pergi meninggalkan kita
Akan menjelang tahun baru *2017*

 *Buat  anak dan Keluarga* :
Kamulah Yang Terpenting Dalam Hidup Saya 

 *Buat Yang Tersayang* :
Saya Minta Maaf Kalau Saya Ada Menyakitkan Hati Kamu 

 *Buat Teman2* :
Maaf Ya Kalau Saya Ada  buat Silap & Salah,  Sengaja atauTak Disengajakan 

 *Buat Sahabat* :
Jangan Lupakan Saya dlm doamu , Bila Suatu Masa Nanti Kita Terpisah 

 *Buat Yang Tak Sependapat @sekepala * :
Maaf Bila Selama Ini Saya Selalu Salah Dimata Kamu 

 *Buat Yang Sayang Pada Saya* :
Saya Juga Sayang Pada Kamu 

 *Buat Yang Tak Kenal Dengan saya:*
Terima Kasih Sebab Setia Save Saya  Dekat Contact anda... 

*Terima Kasih Semua Sebab Sudi  Hadir Dalam Hidup Saya*  
Yang Menjadikan Tahun 2016 Saya Sebuah Coretan Hidup Yang Lebih Bermakna... 

Harap tahun 2017 menjadi lebih indah buat kita. Dan semoga Allah swt Merahmati  Kita selalu ☺ ameeen ya Rabbalalamin.

Sabda Rasulullah saw "sebaik-baik kamu org yg panjang umurnya dan baik amal nya"   hadis riwayat Bukhari

Dari saya Mohd Zulfikri Abdul Jalil
W.P Putrajaya Malaysia
☺
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Dendang anak

Ada apa sama KEBAL