Here i come IPN!

Hari pertama aku berkursus di IPN. Paling menyampah aku dapat bilik paling atas. Bukan aku tak larat nak turun naik, tetapi masa baru datang mestilah kene angkat banyak barang. Itu yang meletihkan.

Hari ini hari kedua. Jadual hari ini amat padat dengan aktiviti. Pagi, kami diberikan kepada 13 kumpulan. Aku kumpulan pertama.

Sesi pengenalan, fasilitator mengarahkan kami supaya melukis gambar sendiri.

Inilah yang aku lukis.....

Pelbagai aktiviti berkumpulan yang kami buat. Yang menarik bagi aku adalah pecah airbatu(ice breaking).

Menyusun paku di atas sebatang paku. Memang menguji minda aku dan kawan-kawan. Kalau di fikirkan kembali memang mustahil. Tetapi teori tiada yang mustahil dalam dunia ini menidakkan segala-galanya.

Tiada benda yang mustahil dalam dunia ini. Selagi kita berusaha, semuanya akan menjadi.

Di dalam kerja, kita tidak boleh mencari perbezaan. Kita tidak akan jumpa. Tetapi carilah persamaan. Inysaallah kita akan berjaya..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Filem susuk

Band Rimba Bara

Silat Pengantin