sedih dan geram..

Semalam aku bawa motor. Jalan licin macam cermin. Tengah feel betul-betul nak wat cornering..tiba tiba boleh jatuh...

Aku cuba menahan menggunakan kaki yang paling kuat. Tapi malangnya aku terpaksa korbankan kaki aku ini.

Bengang, marah , sedih pun ada. Sebab hari ini aku macam orang kurang upaya di pejabat. Aku teringat dulu masa aku kena tahun 2007. Tahun ni aku kena lagi. Bezanya tahun itu dan tahun ini adalah, aku lebih rasa diri ini kuat.

Dulu aku terus down. Taku nak pergi urut. Tapi kali ini, bila kena saja, balik rumah aku suruh budak rumah aku yang aku panggil Lee urut. Sakit gila. Tapi tahan saja la.

Pagi ini aku akan ke klinik putrajaya. Farees bawa. Aku ada mesej umie, tapi dia tak balas. Tak mengapa, aku faham kenapa dia tak balas. Biar aku saja yang simpan.

Aduh..sakitnye kaki aku..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Takbir raya

Oh mat Ganja