Musim baru sudah bermula


Dah berbulan-bulan aku berhat dari gym akhirnya aku kembali juga. Rasa macam gatal-gatal kalau aku tak pegang besi-besi dekat gym. Maklumlah Mat Gian Gym. Serius betul punya cakap. Aku ada ukur sakit aku guna meter kg, meningkat secara mendadak. Sebab tu aku pergi gym balik.

Syukur..dah turun sikit dah. Hari ni kalau aku pergi dah genap 5 hari dah. 1st day aku pergi,,pergh memang takleh nak cakap la. Macam tak cukup nafas. Semput je. Tapi semput-semput pun aku tetap train demi menaikkan muscleku.

Yang membuat aku jeles tak ingat adalah bebdudak yang tak pernah nak tau stop main gym.

"Bro..puasa hari tu datang training ke?" tanya aku dengan harapan dia akan cakap 'tak'.

"Eh, puasa pun train. Tapi main light je la. Kalau tak train nati nak start balik badan sakit-sakit la."jawapan yang membuatkan aku rasa terbakar sebab badan aku sekang ni memang tengah sakit-sakit.

Semalam aku dah start masuk jadual. Cukup kot aku warm up minggu lepas. Hari ni kalau ikut jadual aku kene main part shoulder. Tapi aku nak campur main squat sekali.

Bila lepak kat gym, biasala topik borak mesti pasal makan, berat dengan exercise. Tapi aku ada tambah sikit. Mata keranjang aku mesti activate. Usah sikit aweks yang main gym tu. Itulah cara terbaik untuk menghilangkan penat.

Tapi dah jarang buat dah kerja tu. Maksiat mata..

Serius..samapai hari ni aku rasa sakit-sakit lagi badan aku..adooiiaii..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin