Swing-swing



Aku pun tau kenapa sejak akhir-akhir ni aku semakin gila main bowling. Agaknya sebab SUKMA dah makin dekat kot. Kebal, fariz dan aku semalam melepaskan gian yang tahap gaban dengan bowling.

Kisah tidak ong main bowling semalam start masa aku nak amik kasut. Awek yang jaga kaunter tu bagi la kasut saiz lapan dekat aku. Peh, gila busuk kasut tu. " Busuk la kasut ni dik, tukar boleh?"

"Kasut saiz lapan tinggal tu je," jawapana yang bikin hatiku panas.

Perlahan-lahan aku cari bola paberet aku. 7 dan 9. Sejak dah tau main swing aku asek belasah bola 7 je. Sebab bola ni ringan. Semalam aku dah nekad nak bantai bola swing. Saja aku nak try sebab haritu kat rmah cik raub pokleh sound aku," tak main bola straingt."

"Ni sapa yang main bola 7 ngan 9 ni," tanya kebal.

"Aku la," selamba jawabku.

"Gila kecik tangan ko," pelik dorang tengok aku main bola kecik.

"Tengok la aku baling bola camane,"alasanku yang sangat tegas.

Tumpuan aku semalam memang nak train aku punya balingan swing. Point memang cam haramla. Tapi kalau nak kejar point memang boleh. Baling straight dah boleh buat bayak strike. Sampai lenguh tangan aku dibuatnya sebab nak pratice bola swing.

Swing semalam kire ok. Kalau sebab makan kambing semlam, dah sure menjadi malam tadi...kambing salah ke aku yang tak pro lagi. Memang teringin la nak beli bola sendiri.

Agak-agak macam mane si shalin zulkifli tu train ek..

Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong