Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hari Hari akhir di IPN



Lagi du hari aku di Institut Perakaunan Negara. Rasa seronok kerana ramai kawan. Macam-macam perangai kita dapat tengok. Dan aku sangat rindukan semua ini nanti. apa yang aku jangka akhirnya terjadi..

Esok merupakan majlis makan malam. Aku akan membuat perembahan silat. Persembahan ini di arah oleh aku sendiri. Rasa tak sabar pula ingin mengdakan persembahan. Banyak kenangan manis aku berada di sini.

Peserta kursus semuanya 122 orang, semuanya menjadi kaan-kawan aku. Dan yang pastinya mereka kan mengingati aku..

1 buah fikiran!!!:

Vido Pengucapan Awam Di IPN

2 buah fikiran!!!:

Minggu ke 2


Hari ini sudah masuk minggu kedua. Seronok dan sangat penat. Aku sudah mula bermain futsal. Lagu AG pun aku dah pandai nyanyi. Kawan juga bertambah ramai. Setiap hari aku perlu bergegas untuk perhimpunan.

Inilah wajah ku yang agak sembap. Bangun pagi-pagi yang buat aku rasa berat. Tiap-tiap pagi berlatih vokal dengan lagu AG. Hari esok aku ada pengucapan am.

Kene present sorang2 tu...

Harap-harap semuanya ok. Aku rasa aku dah prepare ok. Esok aku akan komen tenteang presentation aku...

0 buah fikiran!!!:

Here i come IPN!

Hari pertama aku berkursus di IPN. Paling menyampah aku dapat bilik paling atas. Bukan aku tak larat nak turun naik, tetapi masa baru datang mestilah kene angkat banyak barang. Itu yang meletihkan.

Hari ini hari kedua. Jadual hari ini amat padat dengan aktiviti. Pagi, kami diberikan kepada 13 kumpulan. Aku kumpulan pertama.

Sesi pengenalan, fasilitator mengarahkan kami supaya melukis gambar sendiri.

Inilah yang aku lukis.....

Pelbagai aktiviti berkumpulan yang kami buat. Yang menarik bagi aku adalah pecah airbatu(ice breaking).

Menyusun paku di atas sebatang paku. Memang menguji minda aku dan kawan-kawan. Kalau di fikirkan kembali memang mustahil. Tetapi teori tiada yang mustahil dalam dunia ini menidakkan segala-galanya.

Tiada benda yang mustahil dalam dunia ini. Selagi kita berusaha, semuanya akan menjadi.

Di dalam kerja, kita tidak boleh mencari perbezaan. Kita tidak akan jumpa. Tetapi carilah persamaan. Inysaallah kita akan berjaya..

1 buah fikiran!!!: