Menulis Bukan Kerna Nama

Sabtu, 10 April 2010

Besar gile


Tadi gua lepak dekat hailam kopitiam. Gua order air orange jus tanpa gula. Memang best. Gua usha sana dan sini.

Gua nampak cop halal hailam kopitiam tu. Ceh, logo halal yang telah di haramkan Jakim. Nasib gua order orang jus. Dah comfirm halal. Gua pelik, kalau jakim dah terang2 katakan haram kenapa mereka tak tarik lesen kedai-kedai yang pakai cop halal palsu.

Dalam hati gua kata," kalau haram gua minum ni , lu orang tanggung la.

"Malam ni, piala FA siapa menang," tanya gua pada pelayan hailam kopitiam.

Dengan sleng bangla pelayan tu jawab," mann..uu.."
Share:

13 comments:

embun d tengah malam berkata...

man u...ahh tidak....kedah kot...hehehhe

Mr feckry berkata...

N.sembilan la wei

annfrendly berkata...

hahahha..
adeh.. sempat lagi bangla kedai tu wat lawak..
sah2 dia tak mengikuti perkembangan bola negara kita..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

hoi payahhhhhhhhh tu !


man uuuuuuuuuuu !

kelantannnnnnnnnnnnnnnnnnnn ~

Mr feckry berkata...

ann:bangla mana ada die ikut perkembangan bola kita

Mr feckry berkata...

miss lolly: kelantan dah tertewas dah..tapi superb juga

shazika berkata...

hahaha..bangla pon minat bola

Mr feckry berkata...

Shazika : bangla pun gila bola tau

rin~eirie de' sEcond berkata...

erkk..air tu tanggung halal ke hehe..kot2 buah orange tu diletakkn dkt2 ngan bahan x halal hihi

HonEyBuNNy berkata...

arghhh...penat sorak kdh kalah...tp ttp sama2 hebat...huhu

Mr feckry berkata...

rin: lu cakap buat gua cuak je

Mr feckry berkata...

honey:kedah kalah pasal management penalty dorang hancus

ardinihumaira berkata...

alamak.. bola.. kena tanya deen ;p