Gua buat blog bola


www.espert11.blogspot.com

Lu orang masuk kat blog ni. Sempena piala dunia nak dekat gua berminat nak cerita pasal bola. Gua malas nak campurkan dalam blog pribadi gua ni. Nanti nampak serabut. So gua ambil inisiatif buat satu blog baru.

Gua tau gurl tak minat sangat. Termasuk awek gua. Tapi nanti kalau gua ingat gua akan post sikit macam cara awek2 atau isteri pemain bola masak untuk suami dia.

So yang mana rasa dirinya tu kaum hawa, boleh la belajar-belajar.

Pada yang tahu, gua main game Expert 11 iaitu football management game, gua akan story sikit pasal game tu. Pastu gua akan cuba relate dengan dunia bola sebenar. Game ni syok bagi mereka-mereka yang pernag main fifa manager ke, football manager ke, dan championship manager.

Pasal World Cup pula, gua akan focus lebih pada dua team yang paling gua minat. England dan Argentina.

Untuk kelab pula, semestinya gua akan story pasal Man. united.

Malas nak story panjang. Lu orang usha je la nanti ek.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

6 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Filem susuk

Band Rimba Bara

Silat Pengantin