Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 27 Mei 2010

Lantai Merah-3


Pagi-pagi aku dah bangun. Ye la niat nak masuk kelas awal sikit. Dapat la prepare sikit.Lepas mandi aku kejut si Mae."Ui Mae, bangun la.Hang takdak kelas ka?"ai berbunyi pun tak budak ni.

Lepas aku siap-siap aku pun pakai la kasut. Tetiba aku rasa semacam je seluar ni. Alamak, potong betul la..bila pula seluar ni koyak? Tanpa buang masa dengan sepantas kilat aku pergi tukar.

Tapi mana ada seluar lagi,semua aku dah hantar dobi . Ah..masak betul la."Wei Mae! Hang bangun sat,"aku kejut gak mamat ni sampai bangun.

"Apa dia hang ni,aku dok baik punya tidoq hang kacau aku pasai pa?"ala angin pula mamat ni.

"Wei, pinjam sat seluar hang,aku takdak seluaq nih." Puas la aku rayu kat mamat ni. Akhirnya dapat la juga.

Tengok jam dah 8.30 dah ni.Kelas 9.15. Sempat ni. Aku pun pecut pergi kolej. Fuh!Nasib la aku sempat sampai. Dan hari itu aku dapat teruskan proses pembelajaran aku dengan selamat. Tapi aku hairan sikit, apahal orang asyik senyum kat aku je. Mungkin dorang perasan kot ni seluar si Mae.

Sampai je rumah aku pun salin la baju. Bila aku nak buka je seluar ni aku tengok zip dah buka. Aik sekuar ni zip dia auto ke?Pelik ni.Hati aku mula berderau.Darah dah naik ke muka.

Ahhhhhh!!!!Zip aku tak tutup dari pagi!!!!!!!Ceh patut aku rasa berangin je tadi.
Share:

15 comments:

ardinihumaira berkata...

haha.. bahaya tu! ^__^


LESBIAN KE DNI NI

Mr feckry berkata...

ardhini:tau takpe

HLiza berkata...

Pencemaran pemandangan..

:::DaK KeCiK::: berkata...

hahahaaaa,boleh pulak macam tu..Cuai betul lah u ni..
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,nak gelak banyak2 boleh?hihi

Anne Boleyn berkata...

hakhakhak...lenkali hati2 yerr.. :)

Mr feckry berkata...

Hliza:Tercemar ke?

Mr feckry berkata...

Dakkecik:sukanya lu ek

Mr feckry berkata...

Anne:bukan gua le

akuvision berkata...

jeng jeng jeng, apa la tidak check terlebih dahulu. Bikin skandal wooo!

embun d tengah malam berkata...

fresh air

enyheartsdiamond berkata...

hahahaha.. kelakar lah u ni ;p

Mr feckry berkata...

akuvison:skandal?

Mr feckry berkata...

embun:memang fresh

Mr feckry berkata...

eny:hahaha

::cdot the dot:: berkata...

lemau...