Menulis Bukan Kerna Nama

Sabtu, 18 September 2010

Tak boleh tahan la



Yahudi sengaja nak sakitkan hati umat Islam. Dengan secara terang-terang si laknatullah ni membuat program membakar Al-quran.

Tunggu la, azab dari Allah nanti.

Semakin hari , hati umat Islam semakin di robek. Tidak mengapa, kali ini kamu bakar al-quran. Nanti di hari pembalasan, Allah akan membakar kamu sehingga rentung, kemudian di ganti kulit baru, lalu di bakar lagi, dan akan berulang-ulang.

Gua semakin geram dengan kafir harbi ni.

Al-fatiha buat pelakon yang gua amat minati, M.Rajoli.
Share:

19 comments:

::cdot the dot:: berkata...

lahanat punya kapirrr!!



alfatihah utk arwah m.rajoli..

HonEyBuNNy berkata...

jahatnya......................sakit hati tgk org kafir neh punya perangai...

Mr feckry berkata...

cdot:memang jahat

Mr feckry berkata...

honey:sakit hati gua

y@n@ M!B berkata...

Allah je yg mampu bls perbuatan jahat dorg tu..

Mr feckry berkata...

yana:macam arile sharon kan

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

ya gua sokon n3 lu dan juga hettler tu

Mr feckry berkata...

brutal:yahdui memang jahaanam

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

sedeynya arwah dah meninggalkan kite. :(

Mr feckry berkata...

Miss lolly:sedekahkan fatiha pada arwah

Syida Shukor berkata...

memang betul pun yahudi laknatullah ni sangat teruk .

Mr feckry berkata...

syida:mari membenci mereka

Fida Faizal berkata...

salam . kalau bisa , mahu aja saya bakar mereka semua !

Mr feckry berkata...

fida:memang, gua pun rasa macam tu

enyheartsdiamond berkata...

oh uncle misai kontot! :D

Mr feckry berkata...

eny:wacha!

Mr feckry berkata...

eny:wacha!

Anna Boleyn berkata...

al fatihah untuk arwah m rajoli. huhu

Anna Boleyn berkata...

al fatihah untuk arwah m rajoli. huhu