diarigym.blogspot.com

Journolist..

Ramai yang kater, minat akan lebih bermakna jika diterjemahkan melalui pena. Ini kerana minat itu datang dari hati. Dari hati akan membuahkan sesuatu yang ikhlas..

Fulamak falsampah gua...bole karat juga ek.

Pendek cerita la camni, sebelum gua melalut baik gua bagi tau. Gua tulis diari kat blog. Tapi diari ni pasal perjalanan hidup gua di gym. So semua pasal gua dan besi. Tak ada langsung pasal cintan cintun ke, pasal sampah kat taman perumahan berlonggok ke atau seisu dengannya.

Gua tak tahu kenapa gua minat nak tulis semua ni. Mungkin sebab telalu minat dengan hobi gua ni.

Ada orang tulis pasal bunga, ada orang tulis pasal masak, ade orang tulis-tulis macam-macam kat blog dia.

So apa salahnnya gua tulis pasal diari gua di gym. Kat blog ni gua tulis, ape gua main kat gym hari-hari. Gua selit juga tips untuk penjagaan tubuh badan. Tapi ikut cara gua. Kalau lu orang nak try cara gua, it up to u.

Kalau tak jadi, jangan marah. Maknanye ilmu gua kurang lagi.

Actually tip2 yang gua tulis kat situ, berdasarkan pengalaman dan ilmu yang gua dapat dari senior-senior atau otai yang main gym. So, sharing is caring.

Ha lagi satu, gua bukan tak buka ruangan komen. Tapi, gua dah adjust dah untuk wujudkan ruangan komen. But to no avail. So kalau lu orang berhajat nak komen or nak talk-talk, kat sidebar gua ada ruangan macam nak chating. So lu orang taip la ape2 akat situ. Comfirm gua bagi feed back.

Gua bukan body builder, tapi gua suka pergi gym. Jangan lu orang angkat gua tinggi-tinggi, sebab nanti kalau gua jatuh......sakit gilerrrrr...

Sudi2kan la visit http://www.diarigym.blogspot.com ye....Assalamualaikum..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

7 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Filem susuk

Oh mat Ganja