Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 26 Oktober 2010

Inovasi Peneraju kecemerlangan


Tahun ini Jabatan Akauntan Negara akan mengadakan sambutan hari Inovasi.

Sambutan hari inovasi yang bertemakan Inovasi Peraju Kecemerlangan akan di adakan pada 27 Oktober 2010 besamaan 19 Zulkaedah taun 1431 Hijrah.

Di samping itu pihak MOF telah menganjurkan pertandingan Jelajah inovasi. Tahun ini juga, Jabatan Akauntan Negara telah membariskan peserta yang mantap di mana kalau anda melihat gambarnya anda pasti akan berkat ," wow! mantapnya!"

Di katakan hadiah RM 1500 akan di beri kepada Johan pertandingan tersebut. Begitu lumayan sekali.

Pihak Jabatan Akauntan tahun ini begitu berminat untuk memenangi pertandingan . Di sebabkan itu.....................................


,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,










Gua di minta mewakili Jabatan Akauntan.

adoi....penat la gua. Nak kena reseach pasal Inovasi la, kena pi jogging la nak cari stamina. Nasib gua selalu pergi gym.

Lu orang boleh tolong tak bagi tau gua inovasi tu ape? Tolong jangan cakap, Eno yang dah basi okey..
Share:

19 comments:

intanurulfateha berkata...

hahahhahha gudlakkk!! :")

Mr feckry berkata...

intan:haiyoooo

tia berkata...

eno yang da basi ?
haha!

all the best! :)

Hazzy Ishak berkata...

kt sini sedang berlangsung, bro ni dr jabatan akauntan rupanya.

baru tau.HAHA

errr taman warisan tu kat mana bro?

Mr feckry berkata...

tia:semngat juang yang harmoni

Mr feckry berkata...

hazzy:kat dengan sri satria, rumah muhyidin yassin

fatian athiea berkata...

wahhh..gua doakan lu ada rzeki d c2..chaiyok2 feckry!!

Mr feckry berkata...

fatian:thanks la

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

betul ke hutang negara mencecah 500b tahun lepas

d) makan ubat hubungi docktor bijak bijak ko saja perasan lawak gampang aku itu

Mr feckry berkata...

brutal:no komen,

ardinihumaira berkata...

wow... cemerlang gemilang terbilang :D

Mr feckry berkata...

ardhini:1 m'sia la

alinac lover berkata...

eceee..gambar tu..macho ja..haha

Anna Boleyn berkata...

den tak paham diorang nak apa sebenarnya, reka something ker apa? tp gambar 1st atas tu memang mantap! nampak ada otot gym kat tangan lu. hehehe.

HonEyBuNNy berkata...

hehheheh...xdak idea la..huuhu...

Mr feckry berkata...

alinac:kureng la

Mr feckry berkata...

ana:kembang gua rasa

Mr feckry berkata...

honey:uh, camne ek

Mr feckry berkata...

honey:uh, camne ek